Skola igen!

Jahapp, nu har man börjat skola igen... nu börjar jag sista året på omvårdnadsprogrammet och det känns ju super-underbart men samtidigt lite läskigt att snart behöva lämna tryggheten i skolan för att börja jobba! :)
Idag hade jag tänkt rensa ut några arkiv-bilder så vi börjar med H&M Cha Cha, alla har väl sett den redan men den är så fin och neutral men ändå blingig i solljus, så tre lager av Cha Cha med Diamont topplack:





Sedan har jag också haft Zoya Tangy på mina naglar i sommar, tre lager underbar grönska med duokromatisk persikofärgad effekt i vissa ljus:




Till sist H&M Dust and Diamonds, men jag förstår inte namnet! Dust, okej färgen är en nyans av brunt, men Diamonds? Finns inte ett litet skimmer/glitterkorn i den här raringen! Men jag älskar den ändå eftersom den är en perfekt höstfärg. Två perfekta lager med topplack:




Besos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0