Lady bugs

Oj, nu har jag varit borta länge.. Men det beror mest på sommarjobbet eftersom jag bara får ha neutrala färger på naglarna. Sedan så överlever inte lacken mer än en dag i diskrummet så jag har inte hunnit ta kort på det.. :) Men igår satt jag och lillasyster och målade naglarna (jag målade på oss båda) och det nyckelpigor! Ser inte helt flawless ut på en decimeters avstånd men på längre avstånd är det riktigt läckert! Jag använde Mavala Nice, L.A Colors Art Deco i Black och White. Först Mavala Nice all by herself (ignorera kladdet, gjorde cleanupen efter nailart-lacken):




Och nyckelpige-manikyren:





Och det var allt för idag,
Besos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0