Sorry!

Ojoj, nu har jag varit borta mer än en vecka..livet kom emellan och sen har vi haft åskväder när jag haft tid att göra ett inlägg. Men nu tänkte jag visa vad jag haft på naglarna under tiden, nämligen Milani Hi-Tech och Cyberspace. Vi börjar med Hi-Tech som är en så underbart vacker holografisk vårgrön att den hör till topp tio, nej, den hör till topp fem! :) Jag vet inte vad jag ska kalla formulan men det är nästan som en färgad jelly-bas med glassflecks/foil-glitter... typ. Kan inte förklara något mycket bättre. Tre lager på båda färgerna:








Jahapp, dags för åska igen, ska försöka lägga in bilderna på Cyberspace imorgon! Nu har jag dessutom börjat jobba på mitt sommarjobb på Western Farm där allt är tidstypiskt 1879, därför kommer jag ha väldigt neutrala färger förutom när jag är ledig! :)

 Besos! :)


Kommentarer
Postat av: sara - makeupmylife

sv: parelle :)

2010-07-12 @ 11:57:06
URL: http://saranilsssoon.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0