Rainbow

Jag kände för något lite roligare i augusti och gjorde därför en skittles-manikyr med H&Ms sommarfärger. Jag använde två lager utav varje:
Tumme It's Genious M
Pekfinger Check me Out
Långfinger Being on the A-list
Ringfinger Bella's choice
Lillfinger U must have This



Andra dagen la jag på China Glaze Fairy Dust, ett fint silver-hologlitter i genomskinlig bas:



Och tredje dagen fick jag hem Nubar 2010, ett flake-lack med genomskinglig bas, och var ju bara tvungen att pröva det också men lyckades bara fånga flakesen på en tumme:



Besos! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Nööörd!

Vi måste fixa naglarna snart sötnos! :)

2010-10-17 @ 22:20:59
URL: http://livetviapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0